java/181531: Gx1Tbbew1

zQfeUuGfsA wakadanna2 at hotmail.com
Sun Aug 25 18:20:00 UTC 2013

	Note: There was a bad value `nem' for the field `>Severity:'.
	It was set to the default value of `serious'.

	Note: There was a bad value `közepes' for the field `>Priority:'.
	It was set to the default value of `medium'.

	Note: There was a bad value `szoftverhiba' for the field `>Class:'.
	It was set to the default value of `sw-bug'.

>Number:         181531
>Category:       java
>Synopsis:       Gx1Tbbew1
>Confidential:   no
>Severity:       serious
Lau, kf6szf6nf6m, jf3l vagyunk! :-) Mi most ettfcnk első almmaoakll papsapkagombe1t, de a "tősgyf6keres" helyiek (mi csak olyan gyfctt-ment ve1rosibf3l lett falusinak sze1medtunk) előszeretettel fogyasztje1k. Mose1s ute1n forre1sban le9vő vedzben blansedroztam 3 percig, ute1na leszűrtem, lef6bledtettem e9s ke9szedtettem el medvehagyme1val e9s tejszednnel. A turbolya ve9gfcl leveske9nt ve9gezte Tegnap csode1s kucsmagombe1kat szedtfcnk, papsapka szfcret legkf6zelebb szombaton lesz:-)