Sponsering aub

jaja k kweeniwa at hotmail.com
Sat May 24 18:09:53 PDT 2003

Wel, ik weet niet goed waar ik moet beginnen maar ok hier ga ik dan :)

Ik ben van xSess.. zeg niet veel daarom geef ik wat uitleg..
xSess is een CS clan ( counter-strike ) een spelletje online kennen jullie
wel vermoed ik?!
Wij zijn zogoed als de beste van Belgie en we willen verder dan dat en meer
europa in..
Dus we hebben support nodig, bij deze vraag ik om sponsering.
Wij geven natuurlijk ook wel dingen (wat we kunnen :p) zoals we hebben
T-Shirts voor op LAN
en daar zetten we dan sponser naam op enzo..
Bij deze hoop ik dat ik een antwoord krijg
als jullie wat zien in ons stuur gerust terug dan ga ik er verder op in
indien niet dan respecteren we dat & bedankten we u alvast voor je tijd,
maar laat iets weten :)
(ik zelf ben een klant van u winkel :D & van gent)
Vriendelijke groet
Friez0r & xSess team

irc -> server : quakenet.org #xSess
kweeniwa at hotmail.com e-mail + msn