Yatırımcılar İçin Şirket Değerleme

Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği info at tspb.org.tr
Wed Jul 22 14:30:55 UTC 2020

TSPB Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

 Bülteni Daha İyi Görüntülemek İçin Tıklayın
[http://track-5.track-my-url.com/0001D2389711|01019c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|10105354|1011469|01012436.html]TSPB
Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri
"Yatırımcılar İçin Şirket Değerleme"
 -

Online Eğitim"Zoom"uygulaması üzerinden
gerçekleştirilecektir.

Eğitimin 25 kişilik kontenjanı bulunmaktadır.

Başvurularını gerçekleştirilen katılımcılara online eğitime
giriş için gerekli bilgiler iletilecektir.

Başvuru için: www.tspb.org.tr
[http://track-5.track-my-url.com/1011L2389711|01105354|010022069|1101T.html]

Üyelik ve başvurularınızla ilgili sorularınız için:
info at birlikteeğitim.org [mailto:info at birlikteeğitim.org]
ve ya aşağıdaki telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.

            Eğitmen: Erkin Şahinöz-Eski FED Ekonomisti&Erste
Bank Ceo'su-Erkin Şahinöz Danışmanlık

Eğitim Tarihi: 17 Ağustos 2020
Eğitim Süresi: ½ Gün
     Ders Saati: 13:30-17:30

Eğitim Ücreti: 200 TL (KDV dahil, kişi başı)

Eğitim Yeri: Online Eğitim-Zoom

Başvuru: www.tspb.org.tr
[http://track-5.track-my-url.com/1011L2389711|10105354|110022069|1010T.html]

TSPB Birlikte Eğitim
Büyükdere Caddesi No: 173 1.Levent Plaza A Blok Kat4
Şişli-İstanbul
Telefon: 0212 280 85 67
info at birlikteegitim.org [mailto:info at birlikteegitim.org]
www.tspb.org.tr
[http://track-5.track-my-url.com/0011L2389711|10115354|00015892|0011T.html]

 Şirket değerini etkileyen faktörler nelerdir?

Marka değerlemesi nasıl yapılır?

Hassasiyet analizinde dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir?

İndirgenmiş nakit akımı ile değerleme nasıl yapılır?

Çarpan seçimindeki kritik parametreler nelerdir?

17 Ağustos 2020 tarihinde "Yatırımcılar İçin Şirket
Değerleme" online eğitimimize bekliyoruz.

EĞİTİM KONULARI

Şirket değerini etkileyen faktörler

Marka, kontrat ve müşteri portföyü gibi maddi olmayan
varlıkların değerlemesi

Şirket değerini arttırmaya yönelik öneriler

Satın alma ve birleşme süreçlerinin yönetimi

Finansal gözden geçirme (check-up)

Net varlık yöntemi

İndirgenmiş nakit akımı yöntemi

Piyasa çarpanları yöntemi

Hassasiyet analiziBu e-posta tarafınıza TSPB tarafından oluşturulan
üye veritabanına kayıtlı olduğunuz için
gönderilmiştir.Beni bu listeden çıkar
[http://track-5.track-my-url.com/0010U2389711|00119c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|0101469|10015354.html]