BIST-30 Endeks ve Pay Vadeli İşlem Sözleşmeleriyle VİOP'ta Yatırım Fırsatları

Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği info at tspb.org.tr
Tue Jul 7 12:21:19 UTC 2020

TSPB Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

 Bülteni Daha İyi Görüntülemek İçin Tıklayın
[http://track-2.n-mailer-premium.com/1101D2389711|10019c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|01015284|0011469|00102400.html]TSPB
Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri
"BIST-30 Endeks ve Pay Vadeli İşlem Sözleşmeleriyle VİOP'ta
Yatırım Fırsatları"

 -

Online Eğitim"Zoom"uygulaması üzerinden
gerçekleştirilecektir.

Eğitimin 25 kişilik kontenjanı bulunmaktadır.

Başvurularını gerçekleştirilen katılımcılara online eğitime
giriş için gerekli bilgiler iletilecektir.

Başvuru için: www.tspb.org.tr
[http://track-2.n-mailer-premium.com/0010L2389711|10015284|001122069|1001T.html]

Üyelik ve başvurularınızla ilgili sorularınız için:
info at birlikteeğitim.org [mailto:info at birlikteeğitim.org]
ve ya aşağıdaki telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.

            Eğitmen: Tolga Uysal-Deriva Danışmanlık& Eğitim
Yönetici Ortak

Eğitim Tarihi: 16 Temmuz 2020
Eğitim Süresi: ½ Gün
     Ders Saati: 13:30-17:30

Eğitim Ücreti: 200 TL (KDV dahil, kişi başı)

Eğitim Yeri: Online Eğitim-Zoom

Başvuru: www.tspb.org.tr
[http://track-2.n-mailer-premium.com/1010L2389711|00105284|111022069|0010T.html]

TSPB Birlikte Eğitim
Büyükdere Caddesi No: 173 1.Levent Plaza A Blok Kat4
Şişli-İstanbul
Telefon: 0212 280 85 67
info at birlikteegitim.org [mailto:info at birlikteegitim.org]
www.tspb.org.tr
[http://track-2.n-mailer-premium.com/1010L2389711|11005284|10015892|0011T.html]

VİOP BIST-30 ve paya dayalı vadeli işlem sözleşmeleri nasıl
işler?

Spot hisse senedi portföyünüzün değerini VİOP vadeli
işlem sözleşmeleriyle nasıl korursunuz?

Düşük bir teminatla yüksek kazanç elde etmek
mümkün mü? VİOP kaldıraç özelliğini nasıl
fırsata çevirebilirsiniz?

Spottan almak istediğiniz hisseyi bundan çok daha az maliyetle
VİOP'da alabileceğinizi biliyor musunuz?

Farklı vadeler veya ürünler arasındaki arbitraj
fırsatlarından nasıl yararlanabilirsiniz?

Risksiz kazanç mümkün mü?

16 Temmuz 2020 tarihinde "BIST-30 Endeks ve Pay Vadeli İşlem
Sözleşmeleriyle VİOP'ta Yatırım Fırsatları" online eğitimimize
bekliyoruz.

EĞİTİM KONULARI

Vadeli İşlem ve Opsiyon Piyasası (VİOP)

VİOP Hakkında
Vadeli İşlem Borsalarının Temel Fonksiyonu
Vadeli İşlem (Future) Nedir? Nasıl İşler?
VİOP'ta İşlem Gören Dayanak Varlıklar

BIST-30 Vadeli İşlem Sözleşmesi

Sözleşme Unsurları
Açık Pozisyon Kavramı ve Yatırım Stratejisinde Kullanımı
Teminatlandırma ve Teminat Tamamlama Çağrısının Oluşumu
Başlangıç/ Sürdürme Teminatı
SPAN Metodu

Örnek Uygulamalarla:
Pozisyonlarınn Güncellenmesi ve Kar Zararların Hesaplanması
Yatırım Amaçlı İşlemler ve Kaldıraç Etkisi
BIST-30 ile Portföy Korunması
Yayılma Stratejileri
Vadeler Arasında
Ürünler Arasında
Taşıma Maliyeti Modeli ve Fiyatlama

Paya Dayalı Vadeli İşlem Sözleşmeleri

Spot Pay İşlemleri ile Pay Vadeli İşlemler Arasındaki Farklar
Teminat ve Kaldıraç Özellikleri
Paya Dayalı Vadeli Sözleşmelerinde İşlem Gerçekleştirme ve
Vade Sonu
Paya Dayalı Vadeli İşlem Sözleşmelerinde Uzlaşma (Takas)
Piyasa Yapıcılık
Baz RiskiBu e-posta tarafınıza TSPB tarafından oluşturulan üye
veritabanına kayıtlı olduğunuz için gönderilmiştir.Beni bu
listeden çıkar
[http://track-2.n-mailer-premium.com/1010U2389711|10109c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|0110469|01015284.html]