Rabotech - Smart Contracts ve Uygulamaların Finansal Piyasalara Yansımaları

Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği info at tspb.org.tr
Wed Dec 23 14:17:55 UTC 2020

TSPB Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

 Bülteni Daha İyi Görüntülemek İçin Tıklayın
[http://track-7.n-mailer-email-marketing.com/1010D2399501|1000f2628cea3c370db282454ea6b777f5d1|01016132|1110469|01112884.html]TSPB
Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri
"Rabotech-Smart Contracts ve Uygulamaların Finansal Piyasalara
Yansımaları"

Online Eğitim"Zoom"uygulaması üzerinden
gerçekleştirilecektir.

Eğitimin 25 kişilik kontenjanı bulunmaktadır.

Başvurularını gerçekleştirilen katılımcılara online eğitime
giriş için gerekli bilgiler iletilecektir.

Başvuru için: www.tspb.org.tr
[http://track-7.n-mailer-email-marketing.com/0100L2399501|10016132|000122069|1111T.html]

Üyelik ve başvurularınızla ilgili sorularınız için:
info at birlikteeğitim.org [mailto:info at birlikteeğitim.org]
ve ya aşağıdaki telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.

            Eğitmen: Avukat-Arabulucu-Yonca Fatma Yücel
Uluslararası Avukatlar Birliği Başkan Danışmanı, Bankacılık ve
Finansal Hizmetler Komitesi Dünya Başkan Yardımcısı
Yiğit Yücel INT Law Firm

Eğitim Tarihi: 7 Ocak 2021
Eğitim Süresi: ½ Gün
     Ders Saati: 13:30-17:30

Eğitim Ücreti: 200 TL (KDV dahil, kişi başı)

Eğitim Yeri: Online Eğitim-Zoom

Başvuru: www.tspb.org.tr
[http://track-7.n-mailer-email-marketing.com/0010L2399501|10006132|001122069|0001T.html]

TSPB Birlikte Eğitim
Büyükdere Caddesi No: 173 1.Levent Plaza A Blok Kat4
Şişli-İstanbul
Telefon: 0212 280 85 67
info at birlikteegitim.org [mailto:info at birlikteegitim.org]
www.tspb.org.tr
[http://track-7.n-mailer-email-marketing.com/0110L2399501|11116132|01015892|1010T.html]

Raboteknolojiye aşina mısınız?

Dijital dönüşüm çerçevesinde akıllı
sözleşmelerin kullanılması bir gereklilik mi?

Akıllı sözleşmeler finansal piyasaların ne kadar içinde?

Akıllı sözleşmelerin getirdikleri fırsatları ve tehditleri doğru
değerlendirebiliyor musunuz?

Gelecekte şirketinizin işleyişinde akıllı sözleşmelerden
yararlanmak ister misiniz?

7 Ocak 2021 tarihinde "Rabotech-Smart Contracts ve Uygulamaların Finansal
Piyasalara Yansımaları" online eğitimimize bekliyoruz.

EĞİTİM KONULARI

Raboteknoloji ve Dijital Dönüşümdeki Yeri
Smart Contracts (Akıllı Sözleşmeler) Kavramı
Akıllı Sözleşmelerin Teknik Alt Yapısı
Blokchain Teknolojisi ve İşleyişi
Akıllı Sözleşmelerin İşleneceği Blok Zincirler
Akıllı Sözleşmelerin Getirdikleri Fırsatlar
Akıllı Sözleşmelerin Yaratabileceği Tehditler
Akıllı Sözleşmelerin Hukuki Niteliği
Akıllı Sözleşmelere İlişkin Yasal Düzenlemelere Dair
Dünya Örnekleri
Akıllı Sözleşmelerin Finansal Piyasalar İçindeki Yeri ve
Piyasaya Yansımaları
Akıllı Sözleşmelerin Geleceği

Bu e-posta tarafınıza TSPB tarafından oluşturulan üye
veritabanına kayıtlı olduğunuz için gönderilmiştir.Beni bu
listeden çıkar
[http://track-7.n-mailer-email-marketing.com/0111U2399501|1100f2628cea3c370db282454ea6b777f5d1|0011469|10006132.html]