Türkiye Ürün İhtisas Borsası ve Elektronik Ürün Senedi Piyasası Webinarı

Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği info at tspb.org.tr
Wed Dec 2 08:21:37 UTC 2020

TSPB Birlikte Eğitim Seminerleri

 Bülteni Daha İyi Görüntülemek İçin Tıklayın
[http://track-3.n-mailer-email-marketing.com/1010D2399501|1011f2628cea3c370db282454ea6b777f5d1|00106076|1000469|10102855.html]TSPB
Birlikte Eğitim WebinarlarıBirliğimizce 15 Aralık 2020 Salı
Günü 14:00-15:30 saatleri arasında "Türkiye Ürün
İhtisas Borsası ve Elektronik Ürün Senedi Piyasası" konu
başlıklı webinar gerçekleştirilecektir.

Türkiye Ürün İhtisas Borsası (TÜRİB) Genel
Müdür Sn. Ali Kırali ve Genel Müdür Yardımcısı Sn.
Necla Küçükçolak'ın konuşmacı olarak yer
alacağı webinarda aşağıdaki konular ele alınacaktır.

Tarım ürünlerinde lisanslı depoculuğun gelişimi
Tarladan lisanslı depoya tarımsal ürünün serüveni
Lisanslı depodan TÜRİB'e: Elektronik Ürün Senedi
(ELÜS)
Ürün Borsacılığı ve TÜRİB ELÜS Piyasası
İşleyişi
ELÜS piyasası veri kaynakları
ELÜS'e yönelik teşvikler
ELÜS'ün diğer kullanım alanları

Zoom uygulaması üzerinden gerçekleştirilecek webinara
katılım ücretsiz olup sınırlı kontenjan nedeniyle 10 Aralık
Perşembe günü 17:00'a kadar katılım kaydının tamamlanması
gerekmektedir.

Kayıt tamamlandıktan sonra webinara giriş için gerekli bilgiler
tarafınıza e-posta ile iletilecektir.
Webinara kayıt yaptıranların bağlandıklarında ad ve soyadları
açık katılmaları beklenmektedir.

Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayınız
[http://track-3.n-mailer-email-marketing.com/0111L2399501|00116076|011028873|1110T.html]

*Kayıt linkinin açılamaması durumunda www.tspb.org.tr
[http://track-3.n-mailer-email-marketing.com/1101L2399501|10006076|010110210|0110T.html]
adresi üzerinden kayıt oluşturabilirsiniz.

TSPB Birlikte Eğitim
Büyükdere Caddesi No: 173 1.Levent Plaza A Blok Kat:4
Şişli-İstanbul
Telefon: 0212 280 85 67
info at birlikteegitim.org [mailto:info at birlikteegitim.org]
www.tspb.org.tr
[http://track-3.n-mailer-email-marketing.com/1100L2399501|11006076|10115892|1010T.html]

Bu e-posta tarafınıza TSPB tarafından oluşturulan üye
veritabanına kayıtlı olduğunuz için gönderilmiştir.Beni bu
listeden çıkar
[http://track-3.n-mailer-email-marketing.com/0011U2399501|1010f2628cea3c370db282454ea6b777f5d1|0101469|11006076.html]