Pooomooocyyyy ;(

Karol Kwiatkowski freebsd at orchid.homeunix.org
Sat Jan 14 11:02:33 PST 2006

vocativus wrote:
> Witam!

[...]
> [...]
> likely geometry. If this geometry is incorrect or you are unsure as to
> whether or not it's correct, please consult the Hardware Guide in the
> Documentation submenu or use the (G)eometry command to change it now
>
> Remember: you need to enter whatever your BIOS thinks the geometry is!
> For IDE it's what yoy were told in the BIOS setup. For SCSI, it's the
> translation mode your controller is using. Do NOT use a "physical geometry"
>

> I nic dałem na ok, rozplanowałem partycje dałem na instaluj i pojawił
> mi się komunikat o błędzie, że nie można zapisać danych na dysk i na

Cześć vocativus,

Nie wiem w czym tkwi problem, ale spróbuj zapytać na polskim forum
systemów BSD:
	http://www.bsdguru.org/dyskusja/

Jeśli chciałbyś uzyskać pomoc na freebsd-questions (lub innych listach
na freebsd.org) najlepiej pisać w języku angielskim.

Pozdrawiam,

Karol

P.S. FreeBSD to nie jest Linux :)

--
Karol Kwiatkowski  <freebsd at orchid dot homeunix dot org>
GPGKey: http://www.orchid.homeunix.org/carlos/gpg/0x06E09309.asc