piotr klimaszewski

P.W. ap-technic Aneta Zapała Piotr Klimaszewski ap-technic at wp.pl
Sun May 15 14:17:50 UTC 2011

I beg you to help turn a good day with a request on behalf of myself and my father both conducting economic activities in the industry I work clothes and my dad in the power industry both of our companies are on the verge of bankruptcy my dad founded the company in 1986 and I in 2006 in 2006 few employees left from my dad and started his own company with the same profile of activity taking us to 90% of customers they deal with local police for what my family and me are discriminated against
and persecuted out of more than half of employees in the company my father ever got a saying my dad
employed over 10 employees will now be only three of these are the people that the pension was only after several years and know that they will not find employment now, our situation is dramatic because of the heat turn asking for a loan or donation-free no matter what amount it could be for example, one million U.S. dollars from my calculations comes out that even paying that kind of money on deposit to the bank for the year, you can multiply the money and the interest to pay off debts that
we have a
eg, after a year or two to give back the money I know that such letters are replaced by the state and hundreds or even thousands, but I would ask a state to consider this request positively look forward to a response on this issue even when the rejection thank you and sorry for the busy time of Peter I greet Klimaszewski Poland street postcode Konopnickiej 5 25-406 Kielce PW AP-TECHNIC Piotr Klimaszewski ww w. ap-technic.pl
gives the number of bank accounts to which contributions can be made
every cent counts
PL 70 1140 2004 0000 3802 5327 9194 BIC / SWIFT BRE Bank: BREXPLPWMBK
recipient P.W. AP-TECHNIC Piotr Klimaszewski Street. M. Konopnickiej 5 postcode 25-406 Kielce POLAND
address of the BRE Bank SA INTERNET BANKING, al. Pilsudski 3, 90-368 Lodz. POLAND

PL 19 1090 2040 0000 0001 0528 3314
SWIFT Code: WBKPPLPP
recipient
Peter Michael Klimaszewski
ul. (Street) W. Kadlubek 56B
Post Code 25-406 Kielce POLAND
Address bank
Bank Zachodni WBK SA
Address:
st. (Street) Market 9 / 11
postal code 50-950 Wroclaw Poland
if possible please send out e-mails to your friends

błagam o pomoc dzień dobry zwracam się z prośba w imieniu swoim i mojego ojca oboje prowadzimy działalności gospodarcze ja w branży odzieży roboczej a mój tata w branży elektronarzędzi obie nasze firmy są na granicy upadłości mój tata założyl firmę w 1986 roku ja w 2006 w 2006 roku kilku pracowników odeszło od mojego taty i założyli własną firmę o takim samym profilu działalności zabierając nam 90 % klientów mają oni układ z lokalną policją przez co moja rodzina i ja jesteśmy dyskryminowani i
prześladowani obecnie ponad połowa pracowników w firmie taty dostała wymówienie kiedyś mój tata
zatrudniał ponad 10 pracowników teraz zostanie tylko trzech są to ludzie którym do emerytury zostało tylko po kilka lat i wiadomo że nigdzie nie znajdą już zatrudnienia sytuacja nasza jest dramatyczna dlatego zwracam się z gorąca prośbą o udzielenie pożyczki bezprocentowej lub darowizny w obojętnie jakiej kwocie mógłby to być np milion dolarów z moich wyliczeń wychodzi że nawet wpłacając taką sumę na lokate do banku za rok można pomnożyć te pieniądze i z tych odsetek spłacać długi które mamy a
np po roku albo dwóch oddać spowrotem te pieniądze wiem że takich listów otrzymują państwo setki albo i nawet tysiące ale prosiłbym bardzo aby państwo rozważyli tę prośbę pozytywnie liczę na jakąś odpowiedź w tej sprawie chociażby nawet odmowną dziekuję i przepraszam za zajęty czas serdecznie pozdrawiam Piotr Klimaszewski Polska ulica konopnickiej 5 kod pocztowy 25-406 Kielce P.W. AP-TECHNIC Piotr Klimaszewski w w w. ap-technic.pl
podaje numer kont bankowych na które można dokonywać wpłaty
liczy się każdy cent
PL 70 1140 2004 0000 3802 5327 9194 kod BIC/SWIFT BRE Banku: BREXPLPWMBK
odbiorca P.W. AP-TECHNIC Piotr Klimaszewski ul. M. konopnickiej 5 kod pocztowy 25-406 Kielce POLSKA
adres banku BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź. POLSKA

PL 19 1090 2040 0000 0001 0528 3314
Kod SWIFT banku: WBKPPLPP
odbiorca
Piotr Michał Klimaszewski
ul. (street) W. Kadłubka 56B
post code 25-406 Kielce POLSKA
adress bank
Bank Zachodni WBK S.A.
Adress:
ul.(street) Rynek 9/11
kod pocztowy 50-950 Wrocław Polska
jeśli to możliwe proszę o rozesłanie tego mejla swoim znajomym